Deryadila25 Fikir olur belki.. Azaltarak bitirmeyi deneyin, yoksa sallamak insanı bitiriyor 🥴 Ben 4.aydan sonra aşama aşama önce kucağımda salladım, sonra yavaş yavaş sallamanın şiddetini hafiflettim, en son sallamadan yürüyerek uyuttum bir süre. Sonra beşiğine koyup yatır kaldır yöntemiyle yatağına alıştırdım. Şimdi yine ağrısı sancısı olduğunda kucak ister ama yatağında kendi döne döne uyuyabiliyor bir şekilde