Asell9 Elifadakrt evet bende abiye tarzı istemiyorum zaten hem günlük de kullansın bir kere için o kadar fazla paralar yazık oluyor
Elifadakrt Asell9 aynen öyle. Yine tullu ama gezmeye giderken giyebilecegi bir elbise tercih edebilirsiniz. Fotoğraf paylaşabilirsem yukleyeyim bi elbise modelimiz. Tabi doğum gününde bu kizima olmaz ama size fikir olur belki
haziranin25i Asell9 makaron tonlarında elbise bulabilirsiniz 🌺 Sağlığıyla huzurla bir yaşamı olsun 🤲🏼
BKumsal Asell9 Salopet almıştım ama benim minikken giydiğim 1 yas elbisemi giydirmeye karar verdim. Salopeti de dayısının nikahında giydi bebeğim.. https://imgyukle.com/i/O793PH Şu tarz aldım. Bence düşünün.
Balkes Deletedmom0099 çok teşekkürler 😊çok güzelmiş😍 güzel günlerde kullansın yavrunuz eminim çok yakışacak 🥰
Ikraelisa35 Asell9 canm benm kizimin 1 yas dogum gununde mimezura diye instada bir site var orda ck guzel tadarim elbiseler var fiaytlarifa cok uygun ordan yaptirdim fotodakiyle ayni geldi ve cok memnun kaldim oraya bi bakabilirsin😊