Asell9 Merhaba, Kız bebeklerinize aldığınız önerdiğiniz doğum günü elbisesi var mıdır? Bir türlü karar veremedim 😔
hunilimomm Asell9 https://www.hizliresim.com/kvw6xws ben böyle bişe tercih etmiştim doğum gününde canım
Minikprenses5481 Asell9 bn instagrmdan betinin butigi die bir site var canm minnie mouse lu almstm hemde cok gzl geldi olcuye gore dikim yapiolar farkli modellerde var istersen inceleyebilirsn
haziranin25i Asell9 kızımın doğum gününe 8 ay olmasına rağmen tüm konsept unicorn. Doğduğunda da farkında olmadan bir çok şeyi unicorn almışım. 🐨🤭
Elifadakrt Normal bir elbise giydirmeyi düşünüyorum diger elbiselere o kadar para verip hic giydiremeyecegime normal elbise giydiririm :)
Asell9 Elifadakrt evet bende abiye tarzı istemiyorum zaten hem günlük de kullansın bir kere için o kadar fazla paralar yazık oluyor
Lidya-t Her zaman kullanacağı bir elbise aldım ne gerek varki bir kerelik bir şey için o kadar para vermeye .Herkeste çok beğendi elbisesini .
Asell9 Lidya-t bende zaten abiye almak istemiyorum aynı zamanda günlük de kullanması için zaten aile arasında bir kutlama olacak
Balkes Deletedmom0099 çok teşekkürler 😊çok güzelmiş😍 güzel günlerde kullansın yavrunuz eminim çok yakışacak 🥰