Aslında sürekli makyaj yaptığımız için gözümüz o dolu hisse alışmış, yapmayınca kendini çıplak gibi hissediyorsun asla çirkin olduğundan değil. Bende senin gibi alıştığım için evde bile yapardım işte zaten bakımlı olmak durumundayız hiç dinlenmezdi yüzüm. 2. Gebeliğim cok uykulu ve halsiz geçti eyelinerimden vazgmiş buldum kendimi maskeden fondotendende geçtim . Ama ben her ne olursa olsun bi kadının her sabah en azından gözaltı kapatıcısı ve rimeli olmalı diye düşünüyorum. Sabah hemen 5 dakikada kaşımı gözümü toparlarım daha aydınlık güzel başlarım güne yapmasam asla iyi hissetmem. 👌🏻💗.