ZelisEgemen hayatımda sadece beş kez (düğün,nişan, mezuniyet vs) kuaförde makyaj yaptırdım. Çoğu özel günde de makyaj olarak sadece göz kalemi ve rimel kullanırım. Onun dışında evde bir şey sürmem. Makyaj bana çok sahte geliyor. Onun verdiği güzellik daha doğrusu güzel olma hissi bana göre büyük bir yalan. Her kadın bence güzeldir. Kişisel temizliğini yapıyorsa temiz kokuyorsa bence güzel olmaması için hiçbir sebep yok.