Benim bebem 15 aylık hala memede uyuyor ve gayet memnunum bu durumdan 😁 her kucak istediğinde kucaklıyorum, her meme istediğinde de veriyorum 😁 uyku eğitiminin zararı çok büyük bebeğe, ben vermeyi düşünmüyorum. Sonsuza kadar böyle olacak değil ya, elbet bir gün tek başına uyuyacak. Ne ara 15 aylık oldu anlayamadım bile göz açıp kapayıncaya kadar büyüyorlar. Varsın zor olsun ama ihtiyacı olduğu her anda anne babasının yanında olacağını bilsin.