Mirosunannesi Ben memnunum. 22 aylık, 22 aydır memede uyuyor. Bebeği ağlatarak veya zorlayarak uyku eğitimi vermeye karşıyım. Çünkü bebek uykusu deliksiz olmaz, bebekler gece uyanabilirler. Bunu kabul ediyorum ve her uyandığında benden istediği desteği veriyorum. Evet yorucu, evet bazen dayanılmaz oluyor. Ama ben yetişkinim o bebek ve bana ihtiyacı var. Yanına uzanıyorum hem o huzurla uyuyor, hem ben dinleniyorum. Gece de yanımda yatıyor, yatağı hala bizim yatağa bitişik, istediği zaman gelip emiyor, ikimiz de uyumaya devam ediyoruz. Uyku eğitimi de moda gibi bişey oldu bence anneler üzerinde baskı hissi yaratıyor ama insan doğasında olması gerekenin emerek uyuma olduğunu düşünüyorum.