Omus35 üzülmem geçenlerde kadının biri yazdı bebegım gece yarısı uyanınca oynarken elimden çıkarıp agzına almıs diye o yüzden nerde ne olacağı belli degıl zaten tebbır bizden gerisi allahtan. Oda eminim ki el altında koymamış tır hergun farklı seyler yapıyor bebekler bir sekilde ulaşmış olmalı annenin aklına gelmeden