eymenzeynep Merhaba, bugün 1 yas kontrolumuzde detayli olarak sordum bu konuyu doktorumuza. Ben arayip bilgi verdigimde kendiside tekrar bakmis, dunya saglik orgutu ve saglik bakanligi artik illaki bir asidan sonra reaksiyon olmasi gerektigi tezini dogru bulmuyormus. Ikinci doz asi da sadece veremlilerle temas etmis kisilere uygulaniyormus. Verem asisininda asi listesinden cikartilmasi gundemdeymis.( Eskisi kadar salgin seklinde vaka olmadigi icin) Benim icimi rahatlatti aciklamalari, eger icin rahat etmediyse 3 yasinda antikor testi yapabiliriz dedi. Sizede haber vericektim, unutmadan yazayim dedim.