antropologanne Doktorumuz ppd testi istemisti. Kızımı götürdüm ama yapmadılar. Artık aşıyı gözünle gördüysen yapmıyoruz dediler. Ama icim hiç rahat deĝil. Bilgisi olan varmıdır ?
BurcuKucuk antropologanne maalesef bilgim yok. Çok geçmiş olsun Rabbim gönlünüze göre versin İnşAllah
Dmt-01 antropologanne hımm anladım niye yaptırma gereği duydunuz ki bi sorun mu oldu biz yaptırmadık hiç duymadımda yaptıran oyüzden merak ettim
eymenzeynep 12 buçuk aylık bebeğimde de ne iz oldu ne şişlik hiç birşey olmadı. Doktorumuz özel bir tetkik veya aşı gerekmez dedi ama içim hiç rahat değil
antropologanne eymenzeynep Iste benim doktorumda bu testi istedi. Iz olmasi gerekirdi dedi. Verem savas dispanseri yapiyormus sadece. Goturdum ama yapmadilar. Bende anlayamadim yani.
antropologanne eymenzeynep Evet bende oyle biliyorum ama asla ne test yaptilar nede asi tekrarinin olacagini soylediler. Rica etsem siz yaptirabilirseniz post acarmisiniz
Saraa antropologanne benim kızımda da iz yok bunu daha önce duymamıştım sizden görünce öğrenmiş oldum da 20 aylık kızım yine de test falan yaparlar mı acaba bide nerde yaptırılıyor
antropologanne Saraa Verem savas dispanserleri ucretsiz yapiyor ama bana kesinlikle yapamiyoruz dediler.
eymenzeynep antropologanne neden bu kadar kesin bir dille yapamıyoruz dediler acaba. Keşke yapsalar çocuklarımızın hayatı söz konusu ve Allah korusun verem sıkıntılı bir hastalık