Cesuralp
Bence bu kadar erken başlamayın çünkü 4.aydaki bebeğin mide bağırsak sistemi henüz ek gıda için hazır değil. Gaz ve kabızlık problemi yaşayabilirsiniz. Alerjik reaksiyon gelişebilir. Ek gıdaya başlayınca anne sütünü reddetme riski bile var. Herşey zamanında güzel, uzmanların bir bildiği var ki 6.ay denilmiş ek gıdaya başlangıç için..
Bırakın bebeğiniz içinde bulunduğu ayları olması gerektiği gibi geçirsin, onun minicik bedenine hazır olmadığı şeyler verip de istemeden huzursuz etmeyin yavrunuzu. Ha 4 ay ha 6 ay diyebilirsiniz ama onların 1 ayı bizim 5 senemize eş değer.
Onun bunun şunun dediği bilimsellikten uzak söylemleri dikkate almayın. Doya doya emzirin bebeğinizi 😊