Tokgozss ya doktor başlaya bilirsiniz dedi sordum form u yazdıktan sonra saçma sapan tepkiler gelince de damak tadı oluşması gerekir falan dedi kaynanam etrafimsa herkes de ver biz verdik 4 aylıkken baslanmasa 4 aydan itibaren kaşık maması olur mu pirinç unu ver falan diye saçma sapan yorumlar geldi bende buraya bı sorayım dedim herkesinde maşallahı varmış. Sanki ben çocuğum için kötü bişey arayış içindeymisim gibi yorum yapmaya başladilar