merveyyoruuk Geberikgelinnsss Şimdi ne ucuz ki 😂 Kamerası için aldım sırf çok harika ikna et aldır anacuum 😂
Edanurdg Geberikgelinnsss ıphonedan şaşma modeli ne olursa olsun yıllarca ıphone kullandım pandemi zamanı sıkıntıdayken telefonum iyice bozuldu samsung aldım hala bin pişmanım ıphone 6 al ama yinede android alma🙈