eylulmin Geberikgelinnsss bacım bu nasıl asgari ücret? Ben çalışmıyorum ama eşim mühendis olduğu halde iphone6s kullanıyorum bozulmasın diye dua ediyorum 😀😀😀 üçü arasında kalabilecek bi asgari ücret alsam keşke 😂😂
Solocann Geberikgelinnsss eşimim iPhone 11 var 13.bine aldı bilmiyorum Ya çok gereksiz o kadar para vermek evet harika bir telefon müthiş ama bir ev kadını için çok gereksiz bence ne yapacaksınız ki en fazla yazık o paraya 🤷🏻♀️ bende iPhone X almayı düşünüyorum çok çok dayanıklı güzel telefon öneririm 😊
Pinkbery Geberikgelinnsss Xiaomi ayfonu tokatlar🤣 her acıdan Xiaomi favorimdir.ayfona verilen o paraya cok acıyorum ben şahsen. Note 9pronun kamerası şahane , hafızasıda oyle 👍 düşünme bile.
Kahvekokussu Asgari ücretle hiçbirini alamıyorsun yavrum sen burda ne milleti yoruyorsun 2 gündür ya 🤣🤣🤣
Solocann Mom0911 yaaa burda iPhone X 8,bin birde GB lara göre değişiyor benim eşimin 250 280 GB gibi bişeydi galiba en Yükseği sanırım🥲
Mom0911 Solocann çok yüksek fiyatları valla , şimdi burdan telefon alıp gideceksek Tr ye, yurt dışından telefon getirdiğimiz için para vermemiz lazımmış dimi yoksa telefon kapanıyormuş