yuksekipek 30undabiranne 90 icebilirmi denedinizmi premature dediniz cunku cok ac olcakki hepsini icsin kac kilo dogdu kac kilo aldi
30undabiranne yuksekipek 2 kilo doğdu şuan 3 kilo içtiği oluyordu arada 80-85 falan ama fazla gelirmi diye emin olamadım içtikten sonra uzun süre hıçkırık tutuyor zaten
Mys01-01 30undabiranne az az arttır bırden dr 60 dedi diye illa 60 zorlama cnm mama üstüne baktık bız 120 yazıyor dr bana 120 içer diyeli 7 gün oldu ama ben daha dün bugun 100 çıkardım 10 15 arttırarak git en iyisi
Mys01-01 30undabiranne mama arasında meme verme cnm doktorum bana iki bebegımde de anne sütü besınını mama oncesı oldugunu arada yada sonrasında basını azaldığını soyledı
Athens 30undabiranne bebeğiniz sizin memenizde olmak istiyordur. Yenidoğan bebeklerde Aranma reflekstir. Sadece aç olduğu için değil aranmazlar. Huzursuzluğundan aranır. Size yakın olmak ister aranır. Korkar aranır. Uyumak için aranır. Korkmayın bebeğiniz aç değildir. Doktorunuz nasıl besleyin diyorsa öyle besleyin fazlasını vermeyin.
Cagla1805 Benim oğlum 50 cm 3360 kg doğdu ama ilk başlarda 30 40 ml alıyordu ama maşallah şimdi 29 günlük 120 135 bazende 150 içiyor doktorum patron o ne kadar isterse o kadar içer dedi bende veriyorum şimdi 56 cm 4350 en son tombulda değil
Mevakemaleyna 30undabiranne ilk zamanlar emme refleksinden dolayı herseyi emmek istiyorlar açlıktan değil bence
30undabiranne Mevakemaleyna ama verince içiyor öyle boş çekmiyor herşeyide emmiyor süt gelmiyorsa ağlıyor
Melisa59 30undabiranne o çıkartır mı dedi reflü olur çocuk sürekli kusarsa canım 60 şı bile zorlama derim
30undabiranne Gizemhzl bende vermicem sanırım bugün 2 kere fazlalaştırdım şimdi kabız oldu karnı taş gibi gazınıda çıkaramıyor tuvaletinide yapamıyor
Gizemhzl 30undabiranne ama bu bebim bebegim. Sizin için en önemli bilgiyi doktorunuz verir. Fakat benimbebegşm meme+biberonla sütümü içiyordu. İnanılmaz bir biberon reddine girdi. Çıglık cıglıga aglıyor bşberonu verince allahtan meme reddş degil demiştim. Sonra bebegşmde saglık sorunları okdu sütüö cok cok azaldı buzkuktaki dondurdfugum sütlerimi verdim içmiyor bşberon reddi yüzünden sizde de tam tersi meme reddi fln gelişirse zoe olur
Esrans 30undabiranne doktor bana her bir saate 30 ml yeterli demişti iki saate 60 bu şekilde ilerledim