30undabiranne 35 günlük prematüre bebeğim. doktor 30anne sütü 30 mama dedi 2 saatte bir dedi ama 1saatte zor gazını çıkarıyor çıkarınca gene aranıyor 90 versem çok mu olur bilemedim doktoru aradım ama dünden beri açmıyor
Mys01-01 30undabiranne 47 günlük bebegım anne sütü mama olarak gidiyoruz benınde 20/30 cc anne sütü cıkıyor onu verıyorum üstüne 90 bazen 5 cc anne sütü cıkıyor o. Zaman 110 buluyor doktorum 120 bıle ocer bazı bebekler dedi verdiğinde almaz fazlasını merak etme zaten kusar fazla olsa dedı bence az az arttırın mesela 50 verdin yermedımı 60 ver arttırarak gidin her bebek aynı degıl benım ılk bebegım 3 ayda 75 zor içerdi bu 90 kesın içiyor daha 47 günlük ve sık kontrole gidiyoruz sorunlarımız bardı
30undabiranne Noooname 60 içiyor sonra ağzını kapatıyor doydu diyorum tam gazını çıkarıyorum anca 1 saatimi alıyor sonra gözlerini açıyor elini ağzına sokup kendini paralıyor ağlamaya başlıyor 🤦♀️ bende şaşırdım ne yapcağımı
30undabiranne Mucizem-Sare54 banada fazla geliyor da aranınca acaba doymuyormu diyorum zaten uyumuyor ağlıyor emziriyorum bi 5-10 dk daha emiyor öyle uyuyor
Mevakemaleyna 30undabiranne ilk zamanlar emme refleksinden dolayı herseyi emmek istiyorlar açlıktan değil bence
30undabiranne Melisa59 bende 90 vermiyorum doktorumuz 60 dedi ama dün ebemiz sen o istediği sürece ver zaten fazlasını o çıkartır yemekten korkma dedi ama tabi gene doktora sormadan vişey yapmak istemedim de dünden beri ulaşamadım içmeyince katılarak ağlıyor çocuk
30undabiranne Mys01-01 önceden 30 içer 2 saat sonra kendi kalkardı şimdi doktorumuz 60 diyince bizde 60a çıkardık şimdide doymuyo gibi davranıyor. Benimde aynı ne kadar anne sütü çıkarsa üstüne mama yapıyorum. Dediğiniz gibi mantıklı azar azar arttırayım içiceğini içer
Melisa59 30undabiranne o çıkartır mı dedi reflü olur çocuk sürekli kusarsa canım 60 şı bile zorlama derim
30undabiranne Sancar bende biraz biraz arttırayım artık uyuklayarak içiyor gazını çıkarıp kendine gelince devamını istiyor ozaman emziriyorum 5-10dk emince uyuyor hemen gazını çıkarırırkende kalkmıyor. Bazen mamadan sonrada 2-3 yudum çekiyor memeden Sonra uyuyor ozamanda gazını çıkartmak gerekiyormu acaba ben çıkarmaya çalışıyorumda ozamanlar çıkarmıyor
Mys01-01 30undabiranne az az arttır bırden dr 60 dedi diye illa 60 zorlama cnm mama üstüne baktık bız 120 yazıyor dr bana 120 içer diyeli 7 gün oldu ama ben daha dün bugun 100 çıkardım 10 15 arttırarak git en iyisi
Sancar 30undabiranne ben basında duruosam gun ıcersınde uyusun dıe gaz cıkarmazsa üç bes vurmaya. Yatırıorum. Gecede cok ugrassamda cıkarmadıgı zaman. Hemen yatagına yatırmıorum. Bıraz beklıorum. Yataga gıderken gaz varsa cıkuo zaten.
Mys01-01 30undabiranne mama arasında meme verme cnm doktorum bana iki bebegımde de anne sütü besınını mama oncesı oldugunu arada yada sonrasında basını azaldığını soyledı
30undabiranne yuksekipek biz midesini büyüttük heralde doktor kilo alması lazım dayayın yemeği diyince abarttık galiba 🤦♀️😂
yuksekipek 30undabiranne 90 icebilirmi denedinizmi premature dediniz cunku cok ac olcakki hepsini icsin kac kilo dogdu kac kilo aldi
fernweh 30undabiranne aç olduğu için aranmıyodur belki, benim bebeğim de sürekli aranırdı emzik verirdim aç olmadığına emindim tabikii
30undabiranne fernweh emziği deniyorum bende bir iki emiyo sonra ağzından atıp ağlamaya devam ediyor.
75kinalikuzu 30undabiranne çok olmaz içtiği kadar ver çabuk toparlasin yoksa küçük kalıyor puremature bebekler bende 60 veriyordum şimdi 17 aylik 120 den fazla içmiyor
Sancar Bir arkadas emzik demiş. Oda olabılır tabı. Ama tok olan bebek ıcmez. Sen teklıf et. 90 cc de cok degıl. Benm bebegım ıcerdı. Ole cok da kılolu degıl. 5,715 kilosu. 2-ay 7 gunluk. 4 kilo dogdu