kerem_imm oğlum tam seninki gibi 27 aylıkken (şu an 29 aylık), bi anda tuvalete çişini yapmak istedi, bir heves biz de eğitim verelim dedik. 3-4 gün fena gitmedik, kaçırmalar oldu, evin sağına soluna çişini yapıyordu, domestoslu vileda evin bir köşesinde, evde halılar kaldırılmış vaziyette yaşıyorduk. En zoru ise kaşla göz arasında sıvışıp evin içine 3 kere kakasını yapması oldu.. kaçırdığı kakalardan sonra yapacağı bir anı yakalayıp lazımlığına oturttum, kakayı lazımlığında görünce çığlık çığlığa evin içinde koşturmaya başladı, kakasından çok korktu.. O günden sonra her kakasını yapışı (bezine dahi olsa) büyük olay oldu, daha yeni yeni kaka korkusu geçmeye başladı diyebilirim. Bu arada o gün yaşadığı kaka korkusu çişlerine de yansıdı, artık lazımlığa da oturmak istemedi hiç, evin her yerine çişini yapmaya başladı. 5. günün sonunda vazgeçtik, dedik ki “henüz hazır değil“, beze geri döndük. Şimdi kakasını bezinden tuvalete atıp kakasına “bay bay” diyoruz, kendisi de el sallayıp “bay bay” diyor. Gece altına hiççç yapmaz, hala gider ara ara çişini lazımlığa yapar, çişinin farkında ama kaka olayını asla çözemiyoruz. Biz şimdilik eğitimi Ağustos ayına bıraktık. Hazır olmayabilir, biraz daha bekleyin isterseniz.