kerem_imm Yani 27 aydır bezine yapıyor, 2 günde nasıl öğrensin ki? Bu iş sabır işi, bizler bile yeni bir şeye alışırken, öğrenirken zorluk çekiyoruz. Hele ki bu sadece tuvalete çiş yapma olayı değil, çok hassas bir konu. Anneler her şeyi başarır oturup ağlamanın bir faydası yok, biraz daha sabır 1 hafta içinde öğrenir. Beze çiş veya kaka yapmakla tuvalete yapmak bir değil, hissettikleri vs çok farklı ona biraz zaman verin bence gayet normal yaşadıklarınız.