KoalasMom yaramaz_bocegim Öyle diyorlar ya, ama biontech ağır gibi bilemedim hayırlısı olur inşallah 😂
KoalasMom Buse60 Evet mecbur haller dışında alerji vs yoksa genel olarak biontech tercih edilmiş, canlı aşı olduğu için ben biraz korktum galiba bilmiyorum sinovac daha hafif olduğu için içimden ona basmak geldi bakalım hayırlısı ☺️
KoalasMom Hale-kd Birde şöyle bir durum var aşılamaya onlar başladı ilk önce vaka sıfırlayan yasak kaldıranda onlardı 😅 Aman bi olalımda başımızdan gitsin şu bela bir an önce ☺️
KoalasMom BurcuKucuk Bende korkmuyor değilim ama artık olalımda gitsin kafasındayım tedbirimizi alalım gelirse Allahtan yapacak bir şey yok, korkma kız hiçbir şey olmaz ☺️
BurcuKucuk KoalasMom ya açıkçası bünyem çok alerjik ve özellikle ilaç alerjim çok yan etkiden korkuyorum ama ne yapalım başka çaremiz de yok. Allah’a güvenip duamızı edip aşımızı olacağız. Akrabalardan aşı olmayıp korona olup çok var entübe olan çok ağır geçiren onlara baktıkça “ Daha kötüsü olamaz ya” diyorum
Cherryblossom KoalasMom bende kol agrisi dısında yan etki olmadi hafif halsizlik ama onu aşıya bağlayamadım malum annelik 😂
KoalasMom BurcuKucuk Çok geçmiş olsun, inşallah hiçbir yan etkiyle karşılaşmazsın ♥️ Kesinlikle, Rabbim hepimizi korusun en azından kafamız rahat olsun else bile hafif geçsin
Nohutannesi KoalasMom biz sinovac olduk. Cuma günü ikinci dozu olacağız. Eşim bağırsak problemleri yaşamış, benim sadece kolum ağırdı, annem halsizlik ve uyku hali hissetmiş. Hiç biri önemli olmayan basit yan etkiler yani. Şimdiden şifa olsun🙏🏻
Ddddddd01 Biontech aşısı antikor ve bağışıklık yönünden daha etkiliymis ondan daha çok o öneriliyor sinovac aşısının da pek koruyuculuğu olmadığı için tavsiye edilmiyor hakkımızda hayırlısı olsun
aybukemom Hale-kd sinovac klasik aşı yöntemi, biontech mrna diye yeni bi sistem hiç denenmemiş 10 yıl sonra ne olacağının garantisi yok malesef