attbianne Bernagktas cocukhekiminiz sayfasında mamalarin hepsi incelenmis çok kötü bı mama değil kullanılabilir durumda çocuğa dokunmuyorsa kullanabilirsiniz sizde bakın o sayfadan inceleyin çocuk doktoru sayfası
Mom084 Miniknur millet onu bile bulamıyor yeri geliyor insanların kalbi mi kırılır diye niye düşünmüyorsunuz belki kalbi kırılır belki maddi durumu yoktu ?? Büyük konuşmayın Allah bı düşürür o mamayı almak için .
Miniknur Mom084 büyük konuşmadım. Millet o kadar laf yaparken ve bebeklerimiz için en iyisini düşünürken kullanılır mı bilemem dedim. Allah kimseyi elbette düşürmesin. Ama kendi meyvelerden ya da farklı şeylerden yapsa daha iyi sanki.
Mom084 Bernagktas kullanmadım. Daha doğrusu alıp denemedim ama.bi deneyin eğer bu tepki vermezse vücudu neden verilmesin ki 🌺🤲🏻
Miniknur hemsirebiranni ben de bebeğin sağlığını düşündüm ve iyi midir bilinmez dedim. İyice içeriğini araştırsın yani. Hatta kendi de yapabilir
Miray4455 Miniknur yalnız o küçümsediğiniz mama Almanya menşelli olup Almanya’da da tercih edilen mamalar arasında bilin istedim.Kimi bebeğe yarar kimine yaramaz o belli olmaz ama kavanoz mamaları da var bebivitanın burda çeşit çeşit
Merve43 Miray4455 o mamanın turkiyede satılaninin içeriği temiz değil yalnız. Almanyada satilanin içeriği temiz.
Miray4455 Merve43 doğru olabilir,karşılaştırmak lazım ama bebeğin sağlığını riske atıcak bir mama olsaydı eğer piyasaya sürülmezdi zaten
Merve43 Arkadaşlar bebivitanin içinde palm yağı nisasta ve glikoz şurubu var. Hepsi bebek için zararlı temiz bir içeriğe sahip değil bebelerimizin sağlığı herşeyden önemli kullanmamanizi öneririrm
Merve43 Boncukkizlarim evet palm yagi nerdeyse tum mamalarda var ama en azından diğerleri yok zaten glikoz şurubu başlı başına olay
Emireeek Bernagktas ben 4 aydır kullanıyorum 9.ayına gircek bebegim memnunum hipp aldim bebelac aldim aptamil aldim sma aldim hic birini icmedi bebivitayı çok sevdi içtigi mama miktarı arttı