TubaEmir Nil164 ben yok diye biliyorum hatta şimdi gttm.baktm seker tahin cogen fln yazıyo ama sütlü oalnlarda varmıdır ki
Nil164 TubaEmir tatlisizlik benim.icin en zoru ondan sordum cnm eğer öyle helva yiyebiliyosak süper olur benim için :)
Mrngz Anekdot alerjı amip veya çatlak olabılır. Bizimde kan gelmişti kakada amip cıktı o zaman kaka tahlılınde
Anekdot Poziomka mama vermeyi bıraktım kendim de diyete girdim düzeldi kaka kan yok yani artik . Ama iki doktora gittim onlara göre de alerji degil anlamiyorum doktorları
Srnsrnsrn Anekdot eğer poposunda çatlak vs den gelmiyorsa alerji belirtisi olabilir doktorumuz öyle demişti
Poziomka Anekdot nasıl test yaptılar hangi bölüme gittiniz ve süt ürünlerinemi diyet yapıyorsunuz şuan
Anekdot Poziomka kaka testi yaptilar gizli kan pozitif yaziyor ama önemli birsey degil bu dediler ama guvenemedim yarin baska bir doktora gideceğim. Evet süt ürünü tuketmiyorum kizima da mama vermiyorum sütüm az geliyor ama ne olduğunu anlayana kadar mevbur
Poziomka Anekdot anladm inşallah düzelir bende sütle besliyorum şuan sadece biraz izleyeceğim sonra doktora götüreceğim
Poziomka Anekdot 2 ay 16 günlük. Şimdi kanlı oldu doktoruna yazdım varsa hastanede alerji testi gidip yaptıraym yarın