Leylla54 endişelenmeyin hiç (bana böyle deseler de endişelendim gerçi 🙈) Benim kızımınki 2. Ayında geçti. Bizim doktor mama işinden pek hoşlanmayan bir tip olduğu için sadece 2 gün mama verdirdi. Ben onu dinlemeyip 1 hafta verdim. Ama bu anne sütü sarılığıymış. Mamayı bıraktım, anne sütüyle devam ettik. Biraz sürdü ama çok şükür atlattık. Bebeğim de mamaya alışmamış oldu.