Elifinci17 doyup doymadığına göre değişiyordu aslında. Bir de az çok göğsünüzün dolgunluğuna göre karar verirsiniz siz. Şöyle de bi şey yapabilirsiniz. Ben tek öğünde tek meme vermek istiyorum derseniz sadece o göğsü emzirin zamanla bebeğinizin doğacağı kadar süt üretecektir. Yok ikisini de vermek istiyorum derseniz sağ-sol verdiniz mesela diğer öğünde de sol-sağ şeklinde ilerlersiniz. Göğüsleriniz de ona göre süt üretir. Tabi bu aylarda 3.5-4 saati geçirmeyin. Geçerse azalır süt üretimi haliyle yani 4 saat sonra dolacak şekilde ayarlar kendini