Oğlum 2.5 aylık başlarda saat başı sonraları 2 saatte bir ve zamanla 3 saatte bire çıktı emzirme sıklığı. Gece de 4-4.5 saati buluyor uyanması. Bu aralar gündüzleri de 3 saatte acıkmıyor galiba artık veriyorum çok az emip bırakıyor ya da emerse baya bi geri çıkarıyor göbüşü de şiş tok olduğu zamanlardaki gibi ama çok erken değil mi ya iştahsızlık falan mı başladı anlamıyorum 🥺 3 saatte bir verince almıyor artık 3.5-4 saate doğru iyice iştahla hızlı hızlı emiyor 🥺 vicdan azabı duyuyorum bazen normal mi bu ve çok erken değil mi 😞