doganinannesii Cumartesi kutluycam kızımın doğum gününü
👉🏻 Pasta iki katlı 500₺
👉🏻 200 tane balon iki tane balıon zincir 2 tane kuyruk balon, 2 tane folyo balon, 1 yaş mum, simli mum, kuyruk desenli 21 tane bardak, peçete, 21 tane tabak, ağaç süsü 300₺
👉🏻 Kızımın elbisesi 280₺
👉🏻Benim elbisem 290₺
👉🏻5 tane desenli strafor, 3 metre branda 350₺
bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama ben bu şekilde yaptım ikramlık olarak pide yaptırıcaz kendim de 1 yaş kurabiye yapıcam nasip olursa 🙏 ikramlık olarak poğaça sarma patates salatası kurabiye de olabilir