doganinannesii bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama bende hafta sonu kutlayacagim oglumun dogum gününü bizim konseptimiz kucuk prens olacak. Ayrıntılı yaziyorum size belki fikir olur 🌸
Balon afiş magnet masa örtüsü vb gibi seylere sanırım toplam 400 lira ödedim.
Kıyafetine 190 ödedim.
Pastamizi dün sipariş verdik 1 şeklinde olacak 15 kisilik 140 lira idi iki adet sipariş verdik ben hem cumartesi aile arasında, pazar günü de arkadaş cevremizle kutlayacağım. pastadan iki adet siparis verdim o yuzden 280 lira tuttu.
Ikramliklara gelince ıspanaklı çarşaf böreği, cupcake, elmalı kurabiye, yaprak sarması, tavuklu arpa şehriye salatası ve mercimek köftesi hazırlayacağım.
Ama bir kızım olsaydı kesinlikle konseptim UNICORN olurdu bayılıyorum insallah onu yapmakta nasip olur 😊