fatimaozel Selin39 kişiye göre değişir aldım boş boş duruyor anca ekmekleri yumuşatıyor :) onun dışında pek işime yaramıyor. vestel benim ki
Minikkusuumm Selin39 benim için büyük kolaylık tencereyle yemek ısıtmıyorum 2 kişi olunca evde çok kullanışlı oluyor makarna pilav gibi şeylerin en iyi ısıtıcısıdır😁
Annepandaa Selin39 ben öğrenci evime bile almıştım. Çünkü ödev yaparken çayımı yudumlamayı unutuyorum ve 30 sn atıveriyorum ısınıyor 🤣🤣 çünkü öğrenci olmak israf etmemek demektir..
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Selin39 Tabiki. Fazla yapıyorum mesela poğaça kurabiye pizza at buzluğa döndür tazecik ye. 😂
Dn123 Selin39 mikrodalga saglik açısından zararlı aslında en almadım ama olsa et cozdurmek icin kullanirdim. Benim kayinvalidem de mikrodalga cok iyi mutlaka al diyip duruyor 😀
Zumraninannesi1 Benim annem rahmini aldirdi doktorun ilk sorusu mikrodalga onunde cok mu durdun olmuştu.. hep sagliksiz gelmistir bana evimde var ama cok nadir kullanirim et cozdururken falan.. he cocuga asla süt isitmam mikrodalgada
Sibls Selin39 4 senelik evliyim toplasan 10 kez kullandım üstelik kendim için değil 😂çalışan insanlara faydası var evet ama elektrik 1500 atıyor haberin olsun 🥺😶 faturalarını düşün sürekli kullanacaksan 😬