ezgicomert bebeğim doğduğundan beri biz de aynı sorunu yaşadık kortizonlu krem kullanmak istemedim ama çok kötü olduğu dönemlerde kullandım bir iki gün. Çok şey kullandım geçmedi.En son doktorumuz biodermanın atopik ciltle için olan nemlendiricisini kullanmamızı önerdi. İnanılmaz iyi geldi tavsiye ederim😊 şimdi arada kızarıklık oluyor ama çok hafif çok az. Kızım 10 buçuk aylık zaten yaşına doğru geçtiğini de okumuştum. Bu arada herhangi bir besine alerjimiz de yok 🙄