

benim kızımında böyle olmuştu, 2 ay sürdü ama neye alerjisi var yada egzama mı anlayamadık. doktorlar egzama dedi kortizonlu verdiler sürünce geçiyo bırakınca tamamen geri çıkıyodu. en son çok iyi bi cildiyeci ve alerji doktoru buldum ama artık iltihaplı gibi olmaya başlamıştı birisi travazol sürd dedi, 2 aydır geçmeyen yara bir gecede geçti. ben şuan domates verince biraz kızardı yine sürdüm geçti. bence bi travazol deneyin