KevserKaan Kevser Hanım,şunu tavsiye edebilirim.pişik için kantron yağ kullanabilirsiniz.ben bebeğime doğduğu andan beri her altını değiştirdiğimde, kantron yağ sürerimm çok memnunum…ne zaman bezi bırakırız o zaman bırakacam kantron yağ sürmeyi…demem o ki uzun yola çıkacakmışsınız bence iyi bir fikir olabilir…🙂