Hayırlı sabahlar güzel anneler. Kızım 3 aylık ve 2 gündür ishal, huzursuzluğu fazla yok ama sürekli kaka yapiyo hem sümüksü hemde parça parça seklinde oluyo. Artık bugün poposuda pişik olmaya başlamış krem sürsem bile çok uzun süre durmuyo kaka yüzünden gidiyo. Ne yapabilirim geçmesi için? Bugün birde 15saatlik yola çıkıcaz endişeliyim biraz 😓🤦🏻♀️