BademsMam 3 yaş banada çok geldi . Doktor öyle deyince şaşirdim zaten . Yediği seyler çok kısıtlı . En önemlisi peynir yoğurt falan yemiyo . Hergün aynı corbayi yapmakdan her sabah ayni kahvaltiyi yapmakdan ben bile sıkıldım ama o asla sıkılmıyo . 2 yasina girsin kesicem insallah .