Kizlar oglum 22 aylik . Değerlerine baktirmak için doktora götürdüm . İstahsiz bi çocuk genel olarak . Ben ya değerleri düşük yada emdiği için diyodum . Bu yüzden sütten kesmeyi düşünüyodum bu aralar . Ama doktor aranizda manevi bi bağ birden kesme hatta sütün varsa 3 yaşına kadar emzir dedi . Günlük 1 kere emzir midesi dolmasin sütle dedi . Ama napcağımı bilemedim . Var mı 3 yaşına kadar emziren ? Yada fikir vercek olan ?