leynanin_pembemantosuu Prensss_annesi16 göğüs hassasiyeti kasık ve bel ağrısı tansiyon düşmesi bazende bulantı yaşadım
Ceylane Prensss_annesi16 bazen çıkmayabilir. Kan tahlili kesin çözüm.e nabiza 1 saatte düşer aslında. Haber bekliyoruz 😊
gurbet_gelini12 Prensss_annesi16 kardesım hamıle olmasına ragmen cıkmadı teste doktor kan tahlılı yaptı degerlerı yuksektı ama bır türlü kese yoktu gec döllenme olabılır
B123A_ Prensss_annesi16 Prensss_annesi16 başıma gelmedi benm 4 gunm geçmişti şak diye çıkmıştı çift çizgi sızın gebelık varsa çıkardı testte zaten gunun geçmesi 10 gune kadr normal dıyo doktorlar mevsim geçişleri falan etkılıyo
Elifnisaa Prensss_annesi16 Niye bilmiyorum ama merak ettim tahlil sonucunuzu🙂 gece forma bakıp sizinkine denk gelmistim sonra film izledim simdi artik uyuyacaktim ki sonucu yazmissinizdir belki diye bakmaya geldim🙈
Prensss_annesi16 Elifnisaa kan sonucum 1.20 1 hafta sonra doktor tekrar teskyapalim dedi sizce 1.20 de hamilenolma ihtimalim varmi