Deletedmom27337 Mom084 gene e nabız üzerinden alamadınız mı? Telefonla işiniz çok zor düşmüyor hat bir türlü
Mom084 Deletedmom27337 alınmıyor valla asliids alınıyor şöyle ben q kere kızıma aldım ertesi gün aradım kaydınız yok dedjler güvenmiyorum o yüzden 🤷🏻♀️
Mom084 Deletedmom27337 aldık sabah 7 bucukda aradık düşürdük hemde bugün ensira verdiler 🤷🏻♀️💃 eşim olacak darısı bana ya valla gına geldi artık
ikiprensesannesi_06 Nisa_Ada_Momy_Dilsad Bende Ankara’da oturuyorum sağlık ocağından randevu oluşturulamiyo eşimde hastaneye gitsin daha iyi olur herhalde
biregesevdasi ikiprensesannesi_06 sokaktan geçen 5 yaşındaki çocuğu çevirip sorsan onlar aşı ismi biri çin diğeri alman der bu devirde bu kadar haberler internet vs derken bilgisiz kalmak ne bileyim.
Deletedmom27337 Mom084 doğrudur. Biz hep corona aşı soralarını ordan aldık sıkıntı yaşamadık o yüzden dedim sizede şans :))
ecemm-6161 ikiprensesannesi_06 benim eşim vuruldu biontech oldu memur eşim vurulması gerekiyor ve etrafımda herkes vuruldu korkmayın