ikiprensesannesi_06 snovac yok şu anda bende avukatlara öncelik tanındığı için bugün biontec oldum eşimle beraber.e nabızda çıkıyor e devlet üzerinden giriş yapın.yakındaki hastane veya sağlık ocağını seçip yaptırabilirsiniz.ben Ankara onkoloji hastanesinde oldum.sistemdeki sıkıntıdan dolayı randevu saati gelsin gelmesin sıraya girip form dolduruyorsunuz.alerjisi olanlar 30 dk olmayanlar 15 dakka gözlem odasında bekletiliyor.aşı ağrı yapmadı bende hatta vurulduğunu bile anlamadım diyebilirim.sadece dilimde garip bi tat oluştu.