Kir_papatyasiii sen test ver bidaha bence internet e de baktım birsuru kişi var 2.0 çıkıp hamile olduğunu öğrenen mesela bu
benim adetime 2 gün kala yaptırdım 2 çıkmıştı.doktor hamile değilsin dedi.bi hafta daha bekledim adet olmayınca kan testini tekrar ettik.sonuç 44,99 çıktı.geç döllenmeymiş.doktorum 3-4 günlük demişti.geç döllenmelerde çıkamıyomuş.