Ben de bugun agladim. Oğlum 1 hafta sonra 6 aylik olacak. Yaklaşık 3 aydır anamdan emdigim süt burnumdan geldi. Meme reddi yaşadı, biberon tutmadı, kaşıkla verdim döke saca, biberon tuttu dedik sonra da biberon reddi başladı. 5 ay 3 haftalıkken 5 ay kilosunun üzerine sadece 150 gr almış 3 haftada. 30 cc , 60 cc ölmeyecek kadar içiyor. Benim sütüm yetmiyor ve uyku haliyle emiyor. Şu anda kilosu 7500 küsür ve 6 ay kontrolümüz çarşamba günü, 1 haftada biraz daha kilo alsin diye uğraşıyorum. Acaba meme reddi ve biberon reddiyle başa çıkmama yardımcı olacak bir çocuk doktoru veya uzman tanıyor musunuz?