Pelvan olsun yine de kendinizi sıkmayın. Her şey dozunda olmak zorunda değil ki. Benim müdürümün oğlu 1 yaşındaydı 10 kiloydu. Alamıyordu kilo ama maşallah çok hareketliydi, zekiydi vs vs. Boşverin, kendinizi sıkmayın. Demek ki o da böyle bir bebek 🤗 bizde 7,5 aylığız 8 kiloyuz. Ama daha yeni 8 oldu. Her ay doktora gitmiyorum. Bi götüreyim bakalım 🤨