egg ikiKudurukAnnesi ben de o gün akşam oldu eşimle konuştuk bu kadar saat çıkmadı çıkmaz falan diye yine de saati kuralım gece kalkıp bakalım saat başı dedik iyi ki kurmuşum
irva ikiKudurukAnnesi Biz ilk dozunu olduk 3 gün önce.Çok şükür ne ateş oldu ne huysuzluk.Ağrısı da olmadı hareketliydi hep.Korkmayın yani illa ateş olacak diye bir durum olmuyor.Şartlamayın kendinizi.
Kahveliseker Tokyo bilmedigim icin soruyorum kusura bakmayin benim oglum daha asi olmadi bugun doktorumuz soyledi bexsero yapicaz gelirken getirin dedi. Nimerix baska bir aşı mi?
Esila15 ikiKudurukAnnesi korkulacak bir şey yok içiniz rahat etsin . Benim kızım 2 dozu oldu . Ateşlenme yaptı tabi ama aşı olur olmaz calpol verdik . Ateşi çıkacak gibi olursa da eklem yerlerini ıslattım bütün geve kontrol altında tuttum . Korkmayın lütfen 🙏
Kinginthenorth ikiKudurukAnnesi bebeğimde 38’i geçiren tek aşı menenjit. İlk dozda hastanelik olduk 2. Dozda yine ateş yaptı ama ben daha hazırlıklıydım. Ateş çıkmasını beklemeden aşı sonrası calpol verin, sonra ateşini takip edin korkmayın.
Tokyo Minico 8 11 ve 2 yaş hatırlatma bexsora dozunu olduk nimerix ve bexsora yani .siz hangisini seçtiniz?
Mervemerveesk ikiKudurukAnnesi her aşıda ateş riski var, korkacak bir şey yok, takipte kalın sadece. Oğlum 5 defa menenjit aşısı oldu, çok şükür aşırı bir ateş yaşamadık
Kinginthenorth ikiKudurukAnnesi aşı öncesi ilacı doktorlar önermiyor. Zaten menenjit aşısı ateşi 5-6 saat sonra yükselmeye başlıyor.
Mom095 ikiKudurukAnnesi aşı öncesi drlar önermiyor. Hem belki ateşi yükselmeyecek. Çok telaşlanmayın. Zaten doktorunuz sizi bilgilendirir yarın