Sukursebebiii bize reflü alerji yada enfeksiyon dedi doktor reflü ılaci kullaniyoruz aspiratörü bıraktık sadece serum sıkıyoruz one digru egiyoruz bide burda biri mamadan sonra (biz mama kullaniyoruz, anne sütüyse emdikten sonra) düz yatırıp kasikla su veriyoruz bizde ise yarıyor gibi yani büyük ölçüde hiriltisi azaldi 3 ayligiz bu arada