4.5 aylik bebegimde bugunden beri baslayan ve gittikce artan hirilti ve oksuruk var. Serum fizyolojik kullanip aspiratorle cektim burnundan akintilar geldi ama artti ve artik birsey de gelmiyor. Sanieim genzinde var.Duzgun uyuyamiyor nefes alamiyor yarin doktora goturecegim insallah ama ben bugun ne yapabilirim lutfen bilen yazsin. Bebegim n3f3s alamiyor resmen Ben kendim de rahatsiz oldugumdan su an hemen goturemiyorum yarin goturebiliriz ancak.