Derinsart cocomelon33 iyi cok sükür darısı bize insallah bende kararsız kaldım burda hava baya serin yazlığa gelmiştik 🧐 ısıtıcı açtık cünki diger trlü durulmuyo bitane de polar örttüm üstüne ins ateşlenmez üşüsünde istemiorum