Birkizbiroglan Mom4775 konuşsun yeter ki sus diyeyim 🙈😁😁 Ben kızımda da boyleydim, şimdi sus dediğimde, eşim bana eee konuşsun yeter ki diyordun zamanında diyor 🙈 annelik işte 🥴😁😁😁
Cheddar Mom4775 bakalım son iki gündür patır patır kelimeler arttı anneannesine geldik güncelleme geldi bebeye 😅😂
hunilimomm Mom4775 bebe: araba gidelim baba:tamam hası hazırlan bebe:olmaz otobüs😂😂 su son iki günümüz böyle bi otobüs merakı geldi heryere otobüsle gitmek istiyor 😂😂
Fitifiti Mom4775 3 yaşına girecek 2 ay sonra. Bugün önüne koyduğum kuru üzümleri yemem için ağladı. Bende yedim ve sonra neden yedin,benimdi onlar diye çıkart ağzından diye daha çok ağladı🦦
Saitkereminannesi Fitifiti Aklıma babam geldi ya oda halama öyle çok çektirmiş şimdi halam kaynanam oldu 😅 pekmezle yoğurt karıştır sonra beğenmemiş ayır demiş 😅😅
Mom4775 Cheddar ya bi bakmışsın film kaydı yapmış ummadığın ne varsa anlatıyor resmen kamera gibiler 🤦🏽♀️annen nasıl canım bu arada? Allahım tekrardan şifa versin.
Mom4775 Laden bende birkaç kez çıkarıp bağlamıştım gerçekten acayip iyi bir ana denk gelmesi gerekiyor anne açısından🤦🏽♀️ Valla bir ileri iki geri durumdayız kuzum ya. Arada kaçırıyor. Bazen hiç kaçırmıyor. Bir öyle bir böyle 13 gün bitti sanırım🙈
Birkizbiroglan Cheddar oyyyy yerimmm onun dillerini yer 😍😍 bizimki uzun zamandır diyor anne her dediğinde içim eriyor 🌝 ama iste farklı şeyler duymak istiyorum 🙈😁😁
Cheddar Birkizbiroglan yok ya benim ki habire mama kedi dede diyodu gına gelmişti hani ben hani ben diye 😂😂 aman açılacaklar elbet o zaman da çocuğum sus motorun soğusun deriz kesin 🤐🤭
tosbikinannesi1 Anne: annesinin kuzusu meleğim çiçeğim bebeğim tavşanım🥰 Bebe : dedede, babababa Ahaha😂😂😂 Not :8 aylık
Birkizbiroglan Cheddar benim kayinbabam şey diyor bana, çok hata yapıyorsun ac su TV izlet nasıl konuşacak 🤦🏻♀️ eşim ne zaman konuştu diye sordum 3 4 yaşında idi diyorlar 🤦🏻♀️😁 ayyyy neyse konumuz bu değil aklıma geldi bak sinirlendim 😁😁
Mom4775 Birkizbiroglan yaa karışmak istemem ama benim kız için tv nin etkisi oldu yalan yok. Niloya’dan o kadaaaaarr fazla şey öğrendi ki. Özür dilemeyi,kolay gelsin demeyi,karınca saygısı bölümünden karınca saygısını🥰 Gerçekten dozunda olunca bence de faydalı.
Birkizbiroglan Cheddar ay evett aynı kafadalar ,hayır şimdi onlar TV başına koymuş 3 4 yaşında konuşmus. Eee o konuşmamış işte. Amann vallahi geçen tras oldu. Nasıl ağlıyor. O an bı video açtım baktı geri çevirdi çığlık atmaya dedim bırakın ağlasın yok içim almıyor daha. Cidden kendini ifade etse hala isarey ediyor bende az izletirim. Sürekli bana kötü annr modunda takılıyor herkes🤦🏻♀️
Cheddar Birkizbiroglan aynen açılmadan konuşması açmamak gerek. Yoksa geriliyor hemen var olan kelimeleri de. Biraz meşakkatli ama kesinlikle sonuca değer 🧡