Bebe: Babacım nereye gidiyoruz?
Baba: Fırına gidiyoruz güzel kızım.
Bebe:Hayır babacım fırına gitmeyelim
Baba:Tamam kızım nereye gidelim?
Bebe:Fırına gidelim
Bebe:Annecim kitap okuyalım mı?
Anne: Tamam annecim getir okuyalım.
Bebe:Hayır annecim kitap okumayalım.
Anne:Peki kızım ne yapalım?
Bebe:Kitap okuyalım.
Yemin ediyorum bütün günümüz böyle ya. 🙄🙄 Bu çılgın süreç ne zaman bitiyor? Örneklerinizi bekliyorum sayımızı bilelim 😂