Narin9 SB_ rica ederim canım benim ne demek merek ettiğin ne varsa sorabilirsin. Sağlıkla analı babalı büyüsün inşAllah miniğin🤲🌸Kilo biraz genetik oluyo canım kilolu doğduğu için böyle oluyo zaten 1 yaşında sonra neredeyse her bebek zayıflıyor aşırı hareketli olmaya başladığı için
bikerem SB_ bu hesapta bi yanlislik olsa gerek,20 gunde 2900 den 3100 e,sonra 10 gunde 3100 den 3500 e. Bi yanlislik oldugunu düşünüyorum
SB_ bikerem 3090 doğdu Doğumdan 1 hafta sonra 2900 dediler bu arada sarılık geçirdik bol bol emzir dediler 1 hafta sonra tekrar sarılık kontrolüne gittiğimizde 3100 olmuş dediler ve aradan 2 hafta geçti bugün evde tartildik işte 3500 aşağı yukarı
Nursing_10 Min aylık 500 gr diyorlar ben öyle biliyorum aşıya gidince boy kilo kafa ölçümü yapıyorlar size de söylerler normal mi değil mi
S_x_w SB_ kimsenin bebeğiyle kıyaslamayın keyfinizi kaçırmayın.. siz düzenli besleyin bebeğinizi.. Her bebeğin yapısı farklı çünkü☺️ ve bence gayet iyi gidiyor bebeğiniz maşallah