29 günlüğüz ..
Doktorumuz 2 aylık olunca gel dedi bu yüzden tamı tamına takip edemiyorum kilo alımını evde kendim tartilip sonra kızımı kucağıma alıp tartılıyorum tam doğru oluyor mu bilmiyorum
Kızım 3090kg doğdu sonra 2900kga düştü en son gittiğimizde (asagi yukarı 10 gün önce) 3100 olmuştu geri ama mesela bugün tardıldık 3500kg olmuş bukadar az kilo alması normal mi 😖