Gulenes benim oldu az bişeyde açılmam olmuştu akıntı geliyordu sürekli uru tut dedi doktor kilolu olduğun için et ete değiyor ondan oluyor dedi hala bazen olur akıntı açılma değilde kızarıyor sızlıyor ter yapıyor kilolu olduğumuz için arada kalıyor yara o yüzden korkma batikon la sil ama tadına mutlaka gazlı bez yada bir peçete koy sürekli kuru tut