Gulenes Hanımlar 5 ay oldu doğum yapalı ancak sezeryan yaram hala tam iyileşmedi şimdi kesik yeri kıpkırmızı ve acıyor hafif şu geliyor bu durum sizde de oluyor mu kiloluyum göbeğim baskı yaptığı için büyük ihtimalle bilen yazabilir mi
Shahla95 Gulenes bende 5 aydi sezeryan olmusum acimiyor ama hicbir sey yokmus gibi. Kontrola gidin mutlaka normal degil bence
ilkgozagrimm Gulenes evet canım kilo olduğu için göbek kapatıyor bol bol havalandırın birde temiz bir bez koyun oraya terleme yapmasın ama su gelmesi normal degil bi dr a görünün
elcn4139 Gulenes enfeksiton yaomis olabilir. göbek üstünü kapatıyor. hava almiyor. anneminde öyle oldu madekosol krem surdu acik birakti yatti hep öyle gecti Gulenes
Tugcecivan Gulenes benim altı ay olacak üç böyle sıkıntım olmadı ama her duştan sonra kutularım güzelce dikkat ederim ve hala daha iç camasirimin falan dikisjmin üstüne gelmemesine sende dkkat et canm belki bunlarda yapıyor olabilir
Gulenes Shahla95 doktorum kiloluyum diye akintin yani şu gelebilir yara yerinden dedi batikonla temizle dedi ben bu aralar batikonla temizlememiştim benim zaten bir türlü iyilesmemisti tam olarak
Gulenes ilkgozagrimm teskkur ederim canım doktorum gelebilir demişti su aynen terleme yaptığı için tahriş olmuş gibi geldi bana da
Gulenes Tugcecivan teşekkür ederim canım iç çamaşırı konusunu bende dikkate diyorum ama göbeğim olduğu için galiba hava almiyo ondan oluyo
Tugcecivan Gulenes kaç kilosunki 105 kiloyla doğum yaptım bn kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum he smdi 85 kere indim o başka bendede var aynı göbek ..
Mom084 Gulenes akıntı geliyorsa doktor a gidin derim benim q sene sonra kırmızılık iyice toz pembe oldu şuan 3 yasindakizim.yok denecek kadar az
Gulenes Mom084 kıpkırmızı şuan hiç böyle değildi tam iyilesmemisti ama şimdi kıpkırmızı oldu bide acıyor hametan krem sürsem nasil olur acaba
Tugcecivan Gulenes bnce farklı bir doktora görün nerdeyse aynı kilodayız ben kilodan olduğunu sanmıyorum benim akintm vs HC olmadı dediğim gibi her bnyodan snra güzel kuralarim kuru tutarım sen bir doktora görün canım
Mom084 Gulenes birşeyde kendinizi yordunuz mu bana doktorum vermişti hani acı ağrı olursa sür demişti ama çok da kullanmadım şükür öyle ağrım olmamıştı ama.surmenizde bı zarar olacağıni düşünmüyorum
Gulenes Tugcecivan sağol canım benim sorunluydu baştan beri hep akintim oldu şimdi de tahriş olmuş sanırsam geçmezse mutlaka gideceğim
Mom084 Gulenes Bu ara yük bile kaldırma dinlen orası Allah korusun daha kötü olursa sen çekersin çok zor temiz tut sürekli de sil krem.vermislerdir sür otur valla