Asenayazgi eylul0607 benim ki bitti ihtiyaç duydukça yapıyorum artik oda bıyık icin bir bakayim foto yükleyeyim
S08m Yigidoommm-41 yav niye bizde tuy var ya bütün tanıdıklarım tüysüz bi bende var her zaman da alamiyom nefret ettim millet ağda cımbız bilmez bizde bende rabbim onlara vermediginide eklemiş bana ☹
Asenayazgi Albertosss ben cok memnunum istikrarlı bir şekilde devam edilince sonuc aliniyor benim killarim bitti goren herkes cok şaşırıyor. Keske başlamadan önce ki halini ve şuanki halini fotoğraflasaydim hic aklima gelmedi